Accenture Interactive bude nově na trhu působit jako Accenture Song

Na nový jednotný název přejde i více než 40 společností, jež dosud v rámci divize Accenture Interactive fungovaly pod svou vlastní značkou. Agentura Droga5 si své jméno ponechává.

Divize Accenture Interactive bude na trhu nově působit pod názvem Accenture Song. Na nový jednotný název Accenture Song přejde postupně i více než 40 společností, jež se v uplynulém desetiletí staly součástí Accenture Interactive a dosud v rámci divize fungovaly pod svou vlastní značkou. Společnost Droga5, představující jednu z největších akvizic Accenture Interactive (nyní Accenture Song), si své jméno ponechává.

Accenture Song

Logo Accenture Song

„Nový název Accenture Song představuje jednodušší model fungování na trhu, kdy dříve samostatně fungující společnosti působící v oblastech produktového designu a inovací, marketingu, prodeje a komerce a zákaznických služeb, pracují na klientských řešeních společně, s efektivnějším napojením na zbývající divize Accenture, což umožňuje pod jednou střechou nabízet kreativní služby, technologie a strategické poradenství, to vše s cílem podpořit růst klientů skrze vytváření relevance u jejich zákazníků,“ říká Radek Dráb, který vede Accenture Song v Česku a regionu střední Evropy.

Změna názvu přichází v době rychle se měnících očekávání a potřeb zákazníků a zaměstnanců. „Podle našeho průzkumu téměř 90 % vedoucích pracovníků tvrdí, že současné potřeby zákazníků a zaměstnanců se mění rychlejším tempem, než s jakým dokáží tito vedoucí pracovníci reagovat a měnit svůj byznys. To dokazuje, jak silná je poptávka po nových modelech růstu,“ uvádí Dráb a pokračuje: „Pandemie zásadně změnila nejen způsob, jakým musí společnosti komunikovat se zákazníky a zaměstnanci, ale i tempo, jakým musí podniky fungovat a inovovat. Přinesla s sebou i příležitosti k vytváření nových produktů, služeb a modelů růstu. Ty společnosti, které provedou celkovou přeměnu svého podnikání, budou v příští dekádě těmi úspěšnými.“

Accenture Song je sedmým rokem po sobě podle oborové publikace Ad Age největší světovou digitální agenturou s plánovanými celosvětovými tržbami ke konci srpna 2022 ve výši 14 miliard dolarů. Je jednou z divizí Accenture a zaměřuje se na vytváření a dodávání růstu a relevance u svých klientů. Nabídka služeb zahrnuje design a inovaci produktů a služeb, technologické platformy, kreativní, marketingové a komunikační služby a datovou analytiku.

Accenture je globálním poskytovatelem strategických, konzultačních, digitálních a technologických služeb.

Text vychází v rámci placené propagace společnosti Accenture Song