
Radek Dráb
Accenture Interactive, digitální agentura globální poradenské firmy Accenture, ustavila v regionu nově svého šéfa. Stal se jím Radek Dráb, který bude z pozice associate director zodpovědný za aktivity agentury v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku. Dráb dosud vedl oddělení strategického poradenství v PricewaterhouseCoopers ČR, kde se zaměřoval na projekty v sektorech spotřebního zboží, maloobchodu a automobilového trhu. Dřív působil v marketingových agenturách - zastával pozici managing director TBWA pro český a slovenský trh, pracoval taky v Havasu. Profesní dráhu začal v Procter & Gamble.
Accenture Interactive funguje v oblasti marketingu 10 let, nedávno koupila světovou ikonu kreativity Droga 5, předtím též agentury Fjord, Karmarama či SinnerSchrader a s celosvětovým obratem 8,5 miliardy dolarů (v přepočtu přes 195 miliard Kč) a každoročním růstem přes 30 % je dnes největší digitální agenturou na světě podle časopisu Advertising Age a vedoucím hráčem v této oblasti mezi poradenskými firmami.
„Vytváří nový agenturní model, který klientům nabízí pod jednou střechou strategické poradenství, infrastrukturu na dodání zákaznické zkušenosti i značkovou a marketingovou komunikaci. Můj úkol je tuto nabídku přinést do Česka a dalších zemí regionu a využít dosavadní zkušenosti jak ze strategického poradenství, tak světa marketingových agentur,“ přiblížil Dráb.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
