Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Accenture Interactive v regionu nově povede Dráb

Radek Dráb

Radek Dráb

Accenture Interactive, digitální agentura globální poradenské firmy Accenture, ustavila v regionu nově svého šéfa. Stal se jím Radek Dráb, který bude z pozice associate director zodpovědný za aktivity agentury v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku. Dráb dosud vedl oddělení strategického poradenství v PricewaterhouseCoopers ČR, kde se zaměřoval na projekty v sektorech spotřebního zboží, maloobchodu a automobilového trhu. Dřív působil v marketingových agenturách - zastával pozici managing director TBWA pro český a slovenský trh, pracoval taky v Havasu. Profesní dráhu začal v Procter & Gamble.

Accenture Interactive funguje v oblasti marketingu 10 let, nedávno koupila světovou ikonu kreativity Droga 5, předtím též agentury Fjord, Karmarama či SinnerSchrader a s celosvětovým obratem 8,5 miliardy dolarů (v přepočtu přes 195 miliard Kč) a každoročním růstem přes 30 % je dnes největší digitální agenturou na světě podle časopisu Advertising Age a vedoucím hráčem v této oblasti mezi poradenskými firmami.

„Vytváří nový agenturní model, který klientům nabízí pod jednou střechou strategické poradenství, infrastrukturu na dodání zákaznické zkušenosti i značkovou a marketingovou komunikaci. Můj úkol je tuto nabídku přinést do Česka a dalších zemí regionu a využít dosavadní zkušenosti jak ze strategického poradenství, tak světa marketingových agentur,“ přiblížil Dráb.