Novým account directorem agentury PR.Konektor se stal Petr Pařízek. Od počátku března vede tým korporátní komunikace. Zaplní tak uvolněné místo po Tomáši Vyšohlídovi, který loni odešel do rádia Penny (v mezičase suploval roli account directora korporátního týmu výkonný ředitel PR.Konektoru Radek Vítek).
Pařízkovým úkolem bude rozvíjet služby zaměřené na budování a ochranu firemní reputace a posilovat agenturní kompetenci nejen v korporátní a krizové komunikaci, ale i v oblastech issue management, komunikace změny či public affairs.
Pařízek dřív působil na obdobné pozici v Ogilvy Public Relations, kde pracoval přes osm let. Od roku 2012 vedl tým korporátní komunikace. Věnoval se přípravě a realizaci PR strategií a projektů krizových komunikací v oblasti průmyslu, financí, logistiky, technologií, oborových asociací i veřejného sektoru (například Axa, Doosan Škoda Power, Unipetrol, Benzina, Nexen Tire, GE Money, Evropský parlament, UPC, DB Schenker, Velux, Unie výrobců a dovozců lihovin, Exekutorská komora ČR). U některých klientů dočasně působil i v roli externího tiskového mluvčího.