Výrobce potřeb pro dentální hygienu Profimed spolupracuje od loňska s konzultační společností Acomware. Ta po vyhraném tendru spravuje jeho PPC kampaně zaměřené na výkon i značku, a to v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. „U kampaní jsme se zaměřili na různé cíle pro jednotlivé značky či produkty. Jednou jde o maximalizaci market share, jindy zase o uvedení nového produktu,“ komentuje loňskou změnu v nastavení kampaní šéf Acomware David Vurma.
„Na základě výsledků, kterých jsme společně dosáhli, jsme se rozhodli v průběhu roku 2021 společnosti Acomware svěřit pod správu také ne zcela jednoduchý maďarský trh,“ říká Jakub Michalovský, head of e-commerce Profimedu. Pro rok 2022 navíc obě firmy plánují rozšířit spolupráci o produkci videí. „Využijeme je nejen k propagaci vybraných značek a produktů, ale i pro naše CSR aktivity nebo nový edukační seriál,“ přibližuje Alexandra Kala, majitelka Profimedu.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
