Acomware přichází s kreativní agenturou Blueglue

Blueglue, novou kreativní divizi Acomware, vede Pavel Paradýs, v týmu má 20 specialistů.

Vizuální identita nové kreativní agentury Blueglue

Vizuální identita nové kreativní agentury Blueglue

Konzultační společnost Acomware uvádí na trh novou kreativní agenturu Blueglue. Předcházel tomu rok příprav, finálním krokem bylo spojení dvou oddělení, která za poslední rok vyrostla o více než 360 %. Novou agenturu tvoří 20 specialistů v čele s Pavlem Paradýsem, který za poslední dva roky v Acomware vybudoval samostatný tým specializující se na výkonnostní marketing a správu obsahu na sociálních sítích. Nyní se stává šéfem nové značky Blueglue. Služby nového týmu už v současnosti využívá například Officeo Office Depot, Tescoma, Mobil.cz, Sconto nebo Astratex.

Pavel Paradýs

Šéfem nové agentury Blueglue je Pavel Paradýs

„Acomware je historicky silně spojován s výkonem či prací s daty. Už dlouhou dobu ale klademe stejný důraz také na kreativu a obsah, což dokazují komplexní kampaně, které jsme realizovali pro naše klienty. Nová agentura je tak pro nás logickým vyústěním této cesty,“ vysvětluje David Vurma, šéf Acomware.

Tým se soustředí především na komplexní kreativní řešení, tedy budování vizuálních identit, tvorbu obsahu nebo videoprodukci, s vlastním studiem mimo jiné pro živý streming webinářů a konferencí. Kromě online aktivit zajišťuje obalový design, spoty pro televizi, produkci venkovní reklamy či celkovou realizaci komunikačních kampaní. Další významnou oblastí služeb jsou sociální sítě, výkonnostně i obsahově. „Už v současnosti pracujeme pro významné klienty, u nichž hraje kreativa důležitou roli jak v brandových, tak výkonnostních kampaních a zákaznické retenci. Vycítili jsme potřebu flexibility a specializace na tvorbu obsahu,“ dodává Paradýs.

Tým nové agentury připravil například strategii pro Mobil.cz, s cílem oživit značku na stagnujícím trhu virtuálních operátorů. Změna komunikace byla postavena na úpravě vizuální identity a zvýšení autenticity směrem k cílové skupině, tváří značky se stal Jakub Kohák: „Díky vhodnému propojení brandových a výkonnostních aktivit je Mobil.cz v současnosti třetím nejpopulárnějším virtuálním operátorem v Česku s více než 200.000 zákazníky.“ Acomware i virtuální operátor Mobil.cz spadá pod skupinu Mafra, mediální divizi koncernu Agrofert ze svěřenského fondu předsedy vlády a šéfa ANO Andreje Babiše, jehož fond Hartenberg ovládá také prodejce spodního prádla Astratex, dalšího z klientů Blueglue. 

„Stále jako Acomware zůstáváme konzultantem a tvůrcem digitálních řešení, která pomohou firmám se vším, co v online řeší – od akvizice zákazníků až po jejich retenci. V Blueglue získává Acomware silného partnera pro naplňování kompletní marketingové a byznysové strategie pro naše klienty. Jsem si jistý, že kolega Pavel vybuduje jednu z nejlepších kreativních a komunikačních agentur v Česku,“ prohlásil David Vurma.