Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Acomware se stará o online marketing Tescomy

Výkonnostní kampaně, optimalizaci značkového e-shopu a linkbuilding českého výrobce a prodejce kuchyňských potřeb Tescoma má nově na starosti konzultační společnost Acomware. V tom střídá agenturu Better Marketing, která pro Tescomu dál zajišťuje webovou analytiku a UX a pro klienta pracuje 10 let.

Rozšíření spolupráce s Acomware se týká Česka a Polska. „Po pětileté spolupráci v rámci e-mail marketingu bylo rozšíření spolupráce o oblast performance, SEO a linkbuildingu logickým krokem. Acomware považujeme za agenturu s prokazatelnými výsledky v rámci segmentu e-commerce zákazníků,“ uvádí Radim Roženek, vedoucí oddělení online obchodu Tescomy.

Nová spolupráce s Acomware má přinést oživení, rozšíření a zefektivnění aktivit e-shopu Tescomy v oblasti online marketingu. „V oblasti výkonnostního marketingu vidíme prostor pro výrazné zlepšení efektivity, a to jak po stránce navýšení počtu objednávek, tak snížení nákladů na obsluhu celého kanálu,“ uvedl šéf Acomware David Vurma.