Výroční soutěž kreativity v reklamě Prima Zlatá pecka na podzim odstartuje v novém formátu. Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK), která Pecku pořádá, se totiž dohodla s majitelem práv reklamní přehlídky Noc reklamožroutů a propojí slavnostní večer vyhlášení nadcházejícího jednadvacátého ročníku Zlatých pecek právě s projekcí nejlepších světových reklam. Afterparty, pořádanou na pravém břehu Vltavy, pak bude moderovat reklamní režisér a herec Jakub Kohák.
AČRA o tom rozhodla na jubilejní 40. valné hromadě, která se konala v úterý 9. června. Do spolupráce se Zlatou Peckou, která loni získala podporu televize Prima, vstupují nově také STEM/Mark a Nielsen Admosphere, kteří se budou spolu s Médiářem podílet na přípravě ankety Nejoblíbenější herec a herečka v reklamě.
Na zmíněné valné hromadě asociace rovněž přijímala nové členy a volila prezidium. Novými členy jsou agentury SportLimited, Contimex a Media Central. Do prezidia byli pro další volební období v tajných volbách zvoleni členové Štěpán Wolde (Media One), Zdeněk Navara (Studio Holly), Dominik Hrodek (Dark Side), František Vybíral (Avito) a Martin Potůček (Guideline). Prezidentský i viceprezidentský post rovněž obhájil Pavel Brabec (CommOnline) a Roman Němec (Ideas Advertising).
Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace byla založena na jaře 1992, v současnosti sdružuje 39 tuzemských firem.