Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Activia mění Dark Side za Swimming Pool

Agentura se postará o letošní online strategii značky z portfolia Danone.

Potravinářská firma Danone si v tendru na digitální agenturu značky jogurtů a jogurtových nápojů Activia v Česku a na Slovensku vybrala agenturu Swimming Pool. Předchozím digitálním partnerem Activie byla agentura Dark Side. Swimming Pool bude v tomto roce zodpovídat za online strategii, komunikaci na sociálních sítích, web a rozvoj jednotlivých kampaní z hlediska nápadu, designu, UX a programování.

Podle brand a marketingové manažerky Danone Viktórie Vándorfi bude hlavním úkolem agentury budování vztahů a emocionálního spojení se značkou Activia.

Agentura Swimming Pool vznikla začátkem roku 2015, založili ji čtyři tehdejší pracovníci digitálního týmu reklamní agentury Havas, pracující pod značkou Havas Worldwide Digital Prague pro klienty jako Volvo, Ceva či Eko-Kom.