Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

AdActive posiluje sekci nových médií obchodnicemi z Novy, Burdy a Goldbachu

Lucie Hanischová, Lucie Kavalírová a Kateřina Lundáková

Lucie Hanischová, Lucie Kavalírová, Kateřina Lundáková

Internetové mediální zastupitelství AdActive rozšiřuje obchodní tým, přichází do něj Lucie Hanischová, Lucie Kavalírová a Kateřina Lundáková. Budou oporou zejména pro sekci nových médií, které od jara šéfuje Tomáš Kočí, předtím z Burda Media 2000 (dřív Hachette Filipacchi 2000). Lundáková a Hanischová obsadí funkce senior account manager, Kavalírová bude new media sales manager.

  • Lundáková působila tři roky v Tiscali Media a v Goldbach Audience ČR, naposledy jako šéfka agenturních prodejů. Zkušenosti s marketingem a obchodem má také ze společností Patria Online a Avery Dennison Zweckform.
  • Hanischová přichází z televize Nova, kde zastávala pozici marketingové manažerky pro internet. V roce 2000 začínala v OMD, pak pracovala s přímými klienty v Centrum Holdings a v iDnesu.
  • Kavalírová má za sebou čtyřleté působení ve zmíněné Burdě, předtím dělala v UP Promotion, Isifa Image Servis a v GfK Praha.