Internetové mediální zastupitelství AdActive rozšiřuje obchodní tým, přichází do něj Lucie Hanischová, Lucie Kavalírová a Kateřina Lundáková. Budou oporou zejména pro sekci nových médií, které od jara šéfuje Tomáš Kočí, předtím z Burda Media 2000 (dřív Hachette Filipacchi 2000). Lundáková a Hanischová obsadí funkce senior account manager, Kavalírová bude new media sales manager.
- Lundáková působila tři roky v Tiscali Media a v Goldbach Audience ČR, naposledy jako šéfka agenturních prodejů. Zkušenosti s marketingem a obchodem má také ze společností Patria Online a Avery Dennison Zweckform.
- Hanischová přichází z televize Nova, kde zastávala pozici marketingové manažerky pro internet. V roce 2000 začínala v OMD, pak pracovala s přímými klienty v Centrum Holdings a v iDnesu.
- Kavalírová má za sebou čtyřleté působení ve zmíněné Burdě, předtím dělala v UP Promotion, Isifa Image Servis a v GfK Praha.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval