Adamec v týmu CreativeC střídá Mikulku

Přemysl Adamec doplní Jiřího Štefka a Ondřeje Kolka. Honza Mikulka dělá vlastní projekty.

Přemysl Adamec

Přemysl Adamec

Tým platformy CreativeC, organizující tréninkové akce Creative Camp pro studenty marketingu a PR, se rozšiřuje o nového člena. Duo Jiří Štefek-Ondřej Kolek doplňuje Přemysl Adamec. Prakticky tak střídá Honzu Mikulku, který se rozhodl plně soustředit na vlastní projekty. Mikulka s Jankem Rubešem tvoří na YouTube série Honest Guide a Kluci z Prahy.

Creative Campy propojují studenty marketingových oborů a klienty z řad zadavatelů reklamy a komunikace. Mladí marketéři se tak jejich prostřednictvím mají možnost často poprvé setkat s reálnými zadáními. Firmám nabízí šanci si vyhlédnout talenty z řad studentů a získat zajímavé nápady pro své kampaně. Během šesti let fungování a 14 uspořádaných Campů prošlo platformou přes 200 studentů a přes 30 společností, třeba Generali, Plzeňský Prazdroj, Stock, Skypicker (Kiwi) nebo Komerční banka.

Adamec je vítěz a stříbrný medailista v soutěži Young Lions v kategorii PR z let 2018 a 2019 a také jeden z absolventů a vítězů předešlých Creative Campů. „Přemek je potvrzením, že Creative Camp má smysl a studenty skutečně motivuje a posouvá. Vracejí se k nám jako zadavatelé a teď tu máme i vítěze, který přišel učit a předávat zkušenosti,“ říká Ondřej Kolek.

Letos plánuje Creativec uspořádat další dva Campy - jeden v červnu, další v říjnu. Loni platforma také spustila svůj vlastní pravidelný CreativeC podCCast, v němž jsou hosty osobnosti českého marketingu a komunikace.