Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Adastra má nové logo i vizuál, dělal je Proboston

Nové logo a vizuální identita skupiny Adastra

Nové logo a vizuální identita skupiny Adastra

Konzultační společnost Adastra změnila vizuální identitu a logo, symbolizující růst, s nímž firma zákazníkům pomáhá. Nové logo a identitu vytvořila kreativní agentura Proboston Creative, která je od loňska součástí Adastra Group. Cílem změny je zjednodušit komunikaci a zajistit rozpoznatelnost a čitelnost jejího zaměření. Změn se dočkal i web. Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat v průběhu léta rovněž další pobočky skupiny Adastra po celém světě.

Nové logo skupiny Adastra

Nové logo skupiny Adastra

Dosavadní logo skupiny Adastra

Dosavadní logo skupiny Adastra

„Data jsou krví moderního světa a z čistě datové firmy jsme se vyvinuli v jednoho z nejvýznamnějších hráčů na IT trhu se specializací na digitální transformaci. Ovládáme všechny složité nástroje, abychom klientům zjednodušili cestu do budoucnosti. A nový kabát jen odráží přeměny uvnitř Adastry. S tím, jak se zvětšuje rozsah řešení, která nabízíme, hledáme způsoby, jak je jednodušeji komunikovat našim klientům,“ uvedl Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra v Česku.