Konzultační společnost Adastra změnila vizuální identitu a logo, symbolizující růst, s nímž firma zákazníkům pomáhá. Nové logo a identitu vytvořila kreativní agentura Proboston Creative, která je od loňska součástí Adastra Group. Cílem změny je zjednodušit komunikaci a zajistit rozpoznatelnost a čitelnost jejího zaměření. Změn se dočkal i web. Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat v průběhu léta rovněž další pobočky skupiny Adastra po celém světě.
„Data jsou krví moderního světa a z čistě datové firmy jsme se vyvinuli v jednoho z nejvýznamnějších hráčů na IT trhu se specializací na digitální transformaci. Ovládáme všechny složité nástroje, abychom klientům zjednodušili cestu do budoucnosti. A nový kabát jen odráží přeměny uvnitř Adastry. S tím, jak se zvětšuje rozsah řešení, která nabízíme, hledáme způsoby, jak je jednodušeji komunikovat našim klientům,“ uvedl Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra v Česku.