Výkonným ředitelem agentury Adexpres ze sítě Dentsu se na začátku června stane Ondřej Týma, dosavadní technologický ředitel Adexpresu. Nejvyšší management doplní také Petra Košaříková, která se z místa client service director přesune na pozici ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů.
Zároveň se Adexpres oficiálně stává součástí globální digitální mediální sítě iProspect by Dentsu, v níž dosud byl jen spolupracující agenturou. Síť na 93 světových trzích sdružuje více než 8.000 specialistů.
„Toto spojení přinese Adexpresu zázemí jedné z největších digitálních agentur na světě a spolu s ním i nové příležitosti. Vrcholem této integrace bude letos na podzim kompletní rebranding, během kterého se agentura Adexpres přejmenuje na iProspect Česká republika a plně se začlení do globální struktury,“ uvádí tuzemské zastoupení nadnárodní sítě Dentsu.
iProspect ve světě pracuje pro značky Kering, LG, Hilton, Levi’s, Microsoft či Procter & Gamble. „V Česku bude užší propojení s iProspectem znamenat lepší přístup ke globálnímu know-how, silnější zázemí globální sítě a s tím i příležitost rozvoje lokálního byznysu, tudíž těžit z něj budou jak klienti, tak i experti, kteří v agentuře působí,“ věří Petr Chajda, šéf Dentsu pro Česko, Slovensko a Maďarsko. „V tuto chvíli je celá integrace v úvodní fázi.“
Místní pobočka Dentsu spadá do mezinárodní divize Dentsu International, která sdružuje zahraniční aktivity mateřské japonské Dentsu. Dentsu International, se sídlem v Londýně a operující ve 145 zemích světa s víc než 45.000 pracovníků, sestává z 10 globálních agentur, a to Carat, Dentsu, Dentsu X, iProspect, Isobar, McGarryBowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum. Ty doplňuje přes 50 lokálních specializovaných agentur.
V Česku spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amplifi, Bistro Social, Carat, Dentsu X, Isobar, Spectra a Vizeum. Chystané přejmenování Adexpresu na iProspect završí šestiletý proces integrace české digitální mediálky, kterou Dentsu v roce 2016 koupila od jejího zakladatele Jana Galgonka. Ten loni Adexpres po 12 letech opustil a řízení dočasně převzal Jiří Vítek. Galgonek nyní buduje agenturní skupinu Mind2Flo a startup pro efektivnější reklamu v e-shopech Cruxo. Do Mind2Flo ke Galgonkovi přešla řada někdejších manažerek a manažerů Adexpresu, respektive Dentsu.
Poslechněte si od zakladatele o historii Adexpresu

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová
