Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

Ondřej Týma bude výkonný ředitel, Petra Košaříková bude řídit rozvoj obchodních vztahů.

Nový management Adexpresu

Nový management Adexpresu. Ondřej Týma uprostřed, Petra Košaříková zcela vpravo

Výkonným ředitelem agentury Adexpres ze sítě Dentsu se na začátku června stane Ondřej Týma, dosavadní technologický ředitel Adexpresu. Nejvyšší management doplní také Petra Košaříková, která se z místa client service director přesune na pozici ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů.

Zároveň se Adexpres oficiálně stává součástí globální digitální mediální sítě iProspect by Dentsu, v níž dosud byl jen spolupracující agenturou. Síť na 93 světových trzích sdružuje více než 8.000 specialistů.

„Toto spojení přinese Adexpresu zázemí jedné z největších digitálních agentur na světě a spolu s ním i nové příležitosti. Vrcholem této integrace bude letos na podzim kompletní rebranding, během kterého se agentura Adexpres přejmenuje na iProspect Česká republika a plně se začlení do globální struktury,“ uvádí tuzemské zastoupení nadnárodní sítě Dentsu.

iProspect ve světě pracuje pro značky Kering, LG, Hilton, Levi’s, Microsoft či Procter & Gamble. „V Česku bude užší propojení s iProspectem znamenat lepší přístup ke globálnímu know-how, silnější zázemí globální sítě a s tím i příležitost rozvoje lokálního byznysu, tudíž těžit z něj budou jak klienti, tak i experti, kteří v agentuře působí,“ věří Petr Chajda, šéf Dentsu pro Česko, Slovensko a Maďarsko. „V tuto chvíli je celá integrace v úvodní fázi.“

Místní pobočka Dentsu spadá do mezinárodní divize Dentsu International, která sdružuje zahraniční aktivity mateřské japonské Dentsu. Dentsu International, se sídlem v Londýně a operující ve 145 zemích světa s víc než 45.000 pracovníků, sestává z 10 globálních agentur, a to Carat, Dentsu, Dentsu X, iProspect, Isobar, McGarryBowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum. Ty doplňuje přes 50 lokálních specializovaných agentur.

V Česku spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amplifi, Bistro Social, Carat, Dentsu X, Isobar, Spectra a Vizeum. Chystané přejmenování Adexpresu na iProspect završí šestiletý proces integrace české digitální mediálky, kterou Dentsu v roce 2016 koupila od jejího zakladatele Jana Galgonka. Ten loni Adexpres po 12 letech opustilřízení dočasně převzal Jiří Vítek. Galgonek nyní buduje agenturní skupinu Mind2Flostartup pro efektivnější reklamu v e-shopech Cruxo. Do Mind2Flo ke Galgonkovi přešla řada někdejších manažerek a manažerů Adexpresu, respektive Dentsu.

Poslechněte si od zakladatele o historii Adexpresu