Digitální mediální agentura Adexpres obhájila strategické plánování a nákup digitálních médií pro UPC Česká republika. Spolupráce, která trvá od roku 2012, tak bude pokračovat i v následujících letech.
Adexpres vlastní její šéf Jan Galgonek (40 %), agentura Konektor (30 %) a Petr Stoniš (30 %). Agentura tvoří stejnojmennou digitální skupinu s dceřinými firmami, jimiž jsou kreativní agentura Prague Bistro a mobilní vývojářské studio Mobile Internet (61 % vlastní Lukáš Hykl).
Kromě UPC pracuje pro klienty Saxo Bank, Česká spořitelna, Sazka, CK Fischer, Globus, Moravské naftové doly ze skupiny KKCG, Globus, Karlovarské minerální vody či Douwe Egberts.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden