Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Adexpres si udržel UPC

Digitální mediální agentura Adexpres obhájila strategické plánování a nákup digitálních médií pro UPC Česká republika. Spolupráce, která trvá od roku 2012, tak bude pokračovat i v následujících letech.

Adexpres vlastní její šéf Jan Galgonek (40 %), agentura Konektor (30 %) a Petr Stoniš (30 %). Agentura tvoří stejnojmennou digitální skupinu s dceřinými firmami, jimiž jsou kreativní agentura Prague Bistro a mobilní vývojářské studio Mobile Internet (61 % vlastní Lukáš Hykl).

Kromě UPC pracuje pro klienty Saxo Bank, Česká spořitelna, Sazka, CK Fischer, Globus, Moravské naftové doly ze skupiny KKCG, Globus, Karlovarské minerální vody či Douwe Egberts.