Digitální mediální agentura Adexpres ze sítě Dentsu Aegis spojila původně samostatné týmy PPC (pay-per-click, výkonnostní reklamu) a RTB (real-time bidding) do jednoho oddělení s názvem Programmatic. Slibuje si od toho zrychlení procesů, lepší výměnu informací o kampaních, efektivnější správu klientských rozpočtů i širší rozvoj týmu.
V čele konsolidovaného týmu stojí Ondřej Kutiš, který měl původně na starosti oddělení RTB. Jeho nový tým čítá víc než 35 specialistů na online marketing. Ondřej Sláma, který od předloňské akvizice své agentury Inborn skupinou Adexpres dosud vedl oddělení Performance, nyní zastává roli research & development director. Na starosti má experimenty a testování nových technologií, vzdělávací programy, digitální případové studie, interní Wikipedii a poskytuje strategické konzultace zejména v oblasti digitální videoreklamy.
„Spojení oddělení jsme řešili prakticky od začátku roku. Vycházíme vstříc potřebám klientů i tlaku na rozvoj lidí v širším kontextu online marketingového mixu. Stále častěji se setkáváme se situací, že naši specialisté potřebují detailně znát i ostatní platformy. Jednotlivé disciplíny se začaly překrývat, proto nám dávalo smysl spojit i oddělení,“ vysvětluje organizační změnu ředitel Adexpresu Jan Galgonek.

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
