Digitální agentura Adexpres, která od letošního jara patří pod Dentsu Aegis, převezme od 1. října agenturu Inborn Ondřeje Slámy, podnikající v oblasti výkonnostního marketingu. Adexpres by tak měl zvýšit spravovaný objem financí v online médiích na 600 milionů Kč ročně.
Inborn tvoří patnáctičlenný tým složený z account manažerů a specialistů na search engine marketing. Objem jím spravovaných online investic činí podle jeho zástupců přes 100 milionů Kč ročně. Ve spojení s výkonnostním týmem Adexpresu by měla vzniknout v agentuře entita s více než 40 specialisty na výkonnostní reklamu.
Sláma bude podle šéfa Adexpresu Jana Galgonka zastávat v Adexpresu funkci výkonnostního ředitele (performance directora). Povede strategicky a ideově celý tým výkonnostního marketingu a bude zodpovídat za tvorbu strategií a za kvality i servis pro všechny klienty Adexpresu, iProspectu a bývalého Inbornu. Pracovat bude v úzkém tandemu s Petrem Marešem, který se bude věnovat primárně obchodnímu rozvoji a bude zodpovědný za plnění obchodních plánů divize. Spojený tým specialistů na search engine marketing pak povede Tomáš Richter, současný výkonnostní strategický manažer agentury Adexpres.
Výkonnostní agentura Inborn vznikla v roce 2010. Dlouhodobě pracuje pro klienty, jako jsou například Karlovarské minerální vody, skupina Savencia, Datart, Baťa, Socialbakers, Mixit nebo Moneta Money Bank.

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
