Digitální mediální agentura Adexpres změnila vizuální identitu, uvedla nové logo i web. Hlavním důvodem je snaha sjednotit vizuální styl jednotlivých komunikačních kanálů, zjednodušit původní grafiku a zařadit se coby strategická agentura po bok velkých konzultačních firem, se kterými Adexpres vstoupil do nové sekce byznysové transformace pod Asociací komunikačních agentur (AKA). Redesign dostala na starosti sesterská kreativní agentura Isobar z domovské sítě Dentsu Aegis.

Nové logo agentury Adexpres. „Z hlediska designu bylo hlavním cílem vytvořit jednoduché minimalistické logo, které odstraní problém s rozdělováním názvu na ad a expres. Nové logo i web navazují na vizi objevovat nové cesty pro digitální budoucnost, která Adexpres v různých obměnách provází po celou dobu jeho existence už od roku 2009,“ uvádí agentura
„Redesignem jsme si nadělili předčasný dárek ke kulatým desátým narozeninám, které oslavíme v prosinci. I když si interně držíme určitou úroveň punku, který se prolínal naší předchozí vizuální identitou, dospívání dostihlo i nás. Nové logo a web jsme tvořili právě proto, že jsme už vyrostli z vybuchujícího Excelu a cítíme, že je potřeba se zase posunout o kus dál. Pokud máme jako strategická agentura pracovat pro velké klienty společně s konzultačními firmami, potřebujeme naši komunikaci zjednodušit,“ zdůvodnil ředitel Adexpresu Jan Galgonek.

Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Tendrování se zhoršilo, stav je neúnosný byznysově i lidsky, tvrdí AKA
