Adexpres vede Vítek, Galgonek po 12 letech odešel

Zakladatel Jan Galgonek pět let po prodeji agentury odchází, řízením je pověřen Jiří Vítek.

Jiří Vítek

Jiří Vítek

Digitální agentura Adexpres, která patří pod mezinárodní síť Dentsu, získá po 12 letech nové vedení. Pozici managing directora se rozhodl opustit Jan Galgonek, který společnost založil, před pěti lety prodal právě skupině Dentsu a do letošního března stál v jejím čele. Teď se plánuje věnovat vlastnímu podnikání, má mimo jiné startup Base Consulting. Vedením agentury byl dočasně pověřen Jiří Vítek, který v Dentsu působí na pozici chief of media performance service line pro region střední a východní Evropy (CEE). Nový management má vzejít z výběrového řízení, které se uskuteční v následujících měsících.

„Věřím, že nadešel ten správný okamžik se posunout dále v mém profesním životě a věnovat se novým byznysovým příležitostem. Strašně si vážím možnosti potkat za posledních 12 let tolik skvělých lidí, kteří se ke mně, k nám postupně přidali a pomohli sepsat úspěšný příběh kolem Adexpresu. Děkuji Dentsu za příležitost přivést Adexpres do korporátního světa a za důvěru přetavenou v rozhodnutí koupit v roce 2016 naši skupinu,“ prohlásil Jan Galgonek.

„S Honzou jsme za ta léta společně pracovali na celé řadě národních i globálních klientů. To, že nás opouští, je mi lidsky velmi líto, ale věřím, že svůj velký potenciál využije při nových výzvách, které ho čekají,“ dodal generální ředitel Dentsu Czech Republic Petr Chajda.

Dentsu se nyní soustředí na začátek spolupráce s novým klientem Danone. Celá síť Dentsu navíc momentálně prochází globální restrukturalizací.