Komunikační skupina Adexpres rozšířila své agenturní portfolio o novou PR agenturu, kterou nazvala Gong. Povede ji Tomáš Vozáb, bývalý account director agentury PR.Konektor, z níž odešel koncem letošního května po pěti letech. Nová agentura nemá právní subjektivitu, funguje jako další značka skupiny Adexpres, kterou letos v březnu koupila mezinárodní síť mediálních agentur Dentsu Aegis. „Po PR cítíme hlad nejen u našich klientů, ale i klientů sítě,“ říká k tomu Jan Galgonek, šéf digitální a kreativní divize Dentsu Aegis Network Czech Republic.
Zpočátku bude Gong spolupracovat s členskými agenturami Adexpresu Bistro a Bistro Social, ale chce pracovat i pro mediálky sdružené v Dentsu v celém regionu střední a východní Evropy. (Do skupiny Dentsu Aegis Network patří v současnosti i agentury Carat, Vizeum, Dentsu media, iProspect, Isobar, Dentsu, Mcgarrybowen, MKTG a Posterscope.)
Podle Vozába se první klienti nové agentury rekrutují opravdu zejména z řad stávajících klientů Dentsu Aegis. „Chceme přicházet s neotřelými řešeními, ale na základech tradičního PR. Důležitou součástí zaměření nové agentury bude úzká spolupráce s opinion leadery a známými osobnostmi showbyznysu a veřejného života, které využijeme jako ambasadory pro přímou komunikaci s danou cílovou skupinou,“ tvrdí Vozáb. Na dotaz Médiáře, o koho konkrétně půjde, Vozáb uvedl, že agentura nechce vázat osobnosti smlouvami, a pak se je snažit nabízet do reklam, ale že chce hledat tváře a celebrity podle konkrétních reklamních konceptů. V minulosti Vozáb spolupracoval například s Leošem Marešem, Patrikem Hezuckým a Jakubem Kohákem.