Vzájemnou spolupráci na tvorbě komunikace pro klienty zahájily pražská pobočka digitální agentury Business Factory a kreativní agentura Jana Řeháka AdHackers. Business Factory, která realizuje kampaně primárně na Facebooku a Googlu, si vybrala AdHackers jako preferovaného partnera pro poskytování kreativity a strategických komunikačních koncepcí. Obě agentury už letos spolupracují na několika klientech.
Jelínek bude šéfem pražské Business Factory
„Přišli jsme na to, že se vzájemně doplňujeme. My máme výkonnostní tým a reklamní platformu ROI Hunter, která nově dokáže kombinovat dílčí složky kreativy do různých variant reklamy pro každé její zobrazení na míru každému člověku (jde o funkci dynamic creative optimization), AdHackers zase umí podpořit námi optimalizovaný výkon svým kreativním přístupem ve stylu marketingu 3.0,“ tvrdí ředitel pražské pobočky Business Factory Petr Jelínek. Na prvních konceptech se podle jeho slov začne pracovat již letos na podzim.
Do uskupení Kotelna 55 přibyli AdHackers
AdHackers se nedávno začlenili do seskupení Kotelna 55 a konsolidovali organizační strukturu. Partnerství s Business Factory má být podle zakladatele Adhackers Jana Řeháka další krok v jejich rozvoji, který propojí kreativní tvorbu s výkonnostními formami online marketingu.
Agentury budou spolupracovat také na přípravě letošního 2. ročníku AdHackers Brieffestu, který povede zakladatel MindScapes Yonathan Dominitz.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
