AdHackers koupili část Entre, už je jich 16

Reklamní agentura AdHackers Jana Řeháka, Miloše ČihákaPavla Kejly k 1. lednu koupila část agentury Entre Davida Zoubka, která má na trhu pětadvacetiletou historii, zejména v přípravě výročních zpráv a custom publishingu. Do klientské báze této části Entre patřily mimo jiné zadavatelé, jako jsou Bohemia Sekt, Philip Morris, Moneta, Komerční Banka, OTE, Pražská plynárenská, pojišťovna Uniqua, Skanska a další. Při převzetí části agentury přešel kompletní tým sedmi lidí pod AdHackers, jejichž počet se tak rozrostl na 16 lidí.

V rámci nové struktury se stal výkonným ředitelem Michal Deus, který v minulosti výkonně řídil české i nadnárodní agentury. Kreativní tým s posíleným DTP studiem stále vede Jan Dufek, který byl mimo jiné dlouholetým režisérem pořadu Retro v České televizi a stál u zrodu DV TV. Tým accountů vede Zuzana Kravcová, která v AdHackers působí od loňského jara.

„Vidíme prostor nabídnout takto získaným klientům i širší služby, které díky naší kreativní síle umíme poskytnout. Oba týmy sloučené do jednoho se vzájemně kompetenčně doplňují. V první fázi nám však půjde především o to, aby byli klienti spokojeni s prací, pro kterou si Entre v minulosti vybrali,“ uvedl zakladatel AdHackers Jan Řehák. Loni AdHackers pracovali na novém komunikačním konceptu značek Bohemia a Slovakia Chips a byli také kreativním partnerem České pirátské strany do parlamentních voleb.