Do uskupení Kotelna 55 přibyli AdHackers

Kreativní agentura Jana Řeháka se přistěhovala do Karlína k několika ostatním.

Zleva Jiří Schneider, Pavel Kejla, Tereza Kejla, Ján Los, Veronika Devát, Jan Dufek, Miloš Čihák, Jitka Deverová, Jan Řehák, Michal Deus

Zleva Jiří Schneider, Pavel Kejla, Tereza Kejla, Ján Los, Veronika Devát, Jan Dufek, Miloš Čihák, Jitka Deverová, Jan Řehák, Michal Deus

Do Karlína do svého prvního řádného sídla se nastěhovala loni založená agentura Jan Řeháka AdHackers. Nově sídlí na adrese Pernerova 55, v budově bývalé kotelny. Stala se tak součástí tamního volného agenturního uskupení Kotelna 55. V něm už jsou agentura Concept One, Pleon Impact, Detonate a Mr. Jones jako členové, Autentic Media a Sunny Jim & friends jako spolupracovníci. Naposledy přibyla agentura Peppermint Digital, a to začátkem léta. Kotelna 55 zároveň dnes ukázala logo.

Logo Kotelna 55

Logo Kotelna 55

Agentura AdHackers má dál fungovat jako nezávislý subjekt. Řehák ve firmě drží nadpoloviční podíl, jeho společníky jsou se zhruba 16% podíly Pavel Kejla, bývalý výkonný ředitel televize Prima a dále mediálního uskupení Opera (Omnicom Media Group), Veronika Devát, která dřív pracovala jako key account manažerka obchodního týmu Novy a jako ředitelka klientského servisu agentury OMD, a Miloš Čihák starší, bývalý finanční ředitel řady mediálních subjektů (agentur Equmedia a Starcom Worldwide, vydavatelství Boomerang, týdeníku Euro).

Řehákovi AdHackers se zaměřují na inovace ve tvorbě a doručování reklamních sdělení, chtějí „obnovit důvěru mezi výrobci a spotřebiteli“. „Abychom mohli naše kreativní koncepty dál rozvíjet, hledali jsme inovativní prostředí pro naši práci s podobně smýšlejícími lidmi,“ vysvětluje Řehák stěhování do Kotelny. Tu jako managing partner řídí Jakub Dlouhý.

Jakub Dlouhý. Foto: Vojtěch Herout

Jakub Dlouhý. Foto: Vojtěch Herout