Do Karlína do svého prvního řádného sídla se nastěhovala loni založená agentura Jan Řeháka AdHackers. Nově sídlí na adrese Pernerova 55, v budově bývalé kotelny. Stala se tak součástí tamního volného agenturního uskupení Kotelna 55. V něm už jsou agentura Concept One, Pleon Impact, Detonate a Mr. Jones jako členové, Autentic Media a Sunny Jim & friends jako spolupracovníci. Naposledy přibyla agentura Peppermint Digital, a to začátkem léta. Kotelna 55 zároveň dnes ukázala logo.
Agentura AdHackers má dál fungovat jako nezávislý subjekt. Řehák ve firmě drží nadpoloviční podíl, jeho společníky jsou se zhruba 16% podíly Pavel Kejla, bývalý výkonný ředitel televize Prima a dále mediálního uskupení Opera (Omnicom Media Group), Veronika Devát, která dřív pracovala jako key account manažerka obchodního týmu Novy a jako ředitelka klientského servisu agentury OMD, a Miloš Čihák starší, bývalý finanční ředitel řady mediálních subjektů (agentur Equmedia a Starcom Worldwide, vydavatelství Boomerang, týdeníku Euro).
Řehákovi AdHackers se zaměřují na inovace ve tvorbě a doručování reklamních sdělení, chtějí „obnovit důvěru mezi výrobci a spotřebiteli“. „Abychom mohli naše kreativní koncepty dál rozvíjet, hledali jsme inovativní prostředí pro naši práci s podobně smýšlejícími lidmi,“ vysvětluje Řehák stěhování do Kotelny. Tu jako managing partner řídí Jakub Dlouhý.
Jakub Dlouhý: Kotelna 55 se rozrůstá, klienty chce překvapovat