Komunikační agentura AdHackers začala spolupracovat s Katedrou produkce DAMU a společně startují projekt #Rosteme. Tím chce agentura vytvořit platformu, v níž bude možné vybírat projekty talentovaných studentů, kterým mohou partneři z komerční sféry pomoci k růstu. „Podpora nově vznikajících projektů je naší přirozenou součástí. Nechceme být jen komerčním subjektem působícím na poli reklamy či marketingu, ale chceme také, aby odraz naší činnosti přinášel do společnosti pozitivní impulsy,“ prohlásil Jan Řehák, zakladatel agentury.
„Některé skutečně zajímavé projekty mohou být opravdu malé, ale jejich dopad je velký obsahem, nikoliv množstvím návštěvníků,“ doplnil Michal Deus, výkonný ředitel a spolumajitel AdHackers. „Reakce klientů jsou pozitivní a první pilotní projekt někteří podpořili i bez nároku na jakékoliv plnění,“ podotkl Jan Dufek, kreativní ředitel a další spolumajitel.
Ve spojitosti se spoluprací s divadelní fakultou AdHackers podpoří hudebně-divadelní festival Kukokli (zkratka z Kultura, kostel, klid), který letos proběhne 12. a 13. července v Horním Vítkově na Liberecku. Akce vznikla před třemi lety a věnuje se především nevyužitému potenciálu kostelů. Výtěžek letošního ročníku bude věnován na obnovu a rekonstrukci vítkovského barokního kostela. Festival organizují Johana Urbanová, Miriam Macnerová Vilímová a jejich tým.