Agentura AdHackers v posledním červnovém týdnu obeslala několika firem, které mají ve svém sloganu klišé více než. Takových značek identifikovali na českém trhu zhruba 60 a některým z nich nabídli spolupráci na novém komunikačním konceptu značky.
„Více než reklam a více než značek je na českém trhu opravdu spousta a k našemu údivu dokonce neustále přibývají. My se u toho vždycky zasmějeme, jsou na to i založené diskusní skupiny, kde se ty reklamy sdílejí. Tak nás napadlo, že bychom těm firmám nabídli pomoc,“ popsal vznik akviziční aktivity zakladatel agentury Honza Řehák. „Více než je otravné reklamní klišé, které je nejen často užívané, ale také o značce nebo produktu neříká vůbec nic. Ukazuje na to, že značka nemá strategii a koncept,“ doplnil výkonný ředitel agentury Michal Deus.
Osobní dopis s výčtem značek, které o sobě tvrdí, že jsou více než, byl doprovázený nabídkou na společnou práci na konceptu značky. „Jestli se nám podaří přesvědčit byť jediného klienta, aby přestal používat více než, bude svět lepším místem,“ věří Jan Dufek, kreativní ředitel AdHackers.