Agentura AdHackers navazuje významnější spolupráci s jedním z velkých tuzemských zadavatelů reklamy. Uspěla totiž ve výběrovém řízení na komunikaci značek Canto, Bohemia Chips a Slovakia Chips koncernu Intersnack. Tendr probíhal v posledních měsících roku 2016 za účasti čtyř reklamních agentur. Vítězní AdHackers mají zajišťovat nové brandové kampaně.
„Pro značku Bohemia Chips jsme hledali nový komunikační koncept, který by upevňoval její pozici lídra na trhu. Cit pro značku agentury AdHackers se nám líbil a potvrdily to i spotřebitelské testy,“ přiblížil Ondřej Široký, marketing manažer Intersnacku v ČR a na Slovensku. Nová kampaň na Bohemia a Slovakia Chips od AdHackers běží od 20. března, vévodí jí spot s hercem Jiřím Mádlem v hlavní roli.
AdHackers, vzniklí v roce 2015 s vizí vytvořit „inovační holding“ a v roce 2016 přesunuvší se do Kotelny 55, dosud dělali pro klienty TOP 09, The Food Experience, nakladatelství Teapot a Total Česká Republika.