Prodejce tepelných čerpadel IVT spolupracuje na komunikaci soutěže Tepelné čerpadlo roku s agenturou Adison. Ta má za úkol zajistit projektové řízení příprav soutěže, koordinaci průběhu a komunikaci výstupů v odborných a zpravodajských médiích, jež informují o tepelných čerpadlech v souvislosti s kotlíkovými dotacemi a ekologickými tématy, a na sociálních sítích. Zmíněná soutěž bude mít letos úvodní ročník, IVT se jejím prostřednictvím rozhodla přiblížit své know-how koncovým zákazníkům. Porotu budou tvořit odborníci z firmy, v druhé fázi zhodnotí soutěžní projekty veřejnost. Soutěž má za cíl ocenit technické zpracování instalací a inovativní přístup k technologiím.
„Soutěž má pomoci zviditelnit téma tepelných čerpadel také pro instalace v rodinných domech. O to se budeme dále snažit v rámci pokračování kampaně po prázdninách,“ uvádí Tomáš Fridrich, ředitel Adisonu. „Spolupráce s agenturou Adison je pro nás slibným krokem ke zviditelnění mezi zákazníky, kteří se zajímají o tepelná čerpadla v rámci dotací i bez nich,“ uvádí Marek Bláha, jednatel IVT. Mezi její zákazníky patří firmy i majitelé rodinných domů.