Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Adison povýšil Křenka a přibral dvě specialistky

Jakub Křenek

Jakub Křenek

PR agentura Adison povýšila Jakub Křenka na pozici digital account directora. „Do Adisonu přišel před čtyřmi lety, nastoupil jako specialista digitální komunikace a postupně si tady začal budovat vlastní tým. Od té doby prokázal nejen zkušenosti, ale také kreativitu a inovativní přístup k práci. Je proto logické, že mu nyní na starost dáváme další rozvoj a koordinaci digitálních aktivit i řízení a vedení všech klientů, kterým tyto služby poskytujeme,“ říká Tomáš Fridrich, spolumajitel agentury. „Digital je dnes běžnou součástí téměř všeho, na čem pracujeme. A zdaleka nejde jen o postování na Facebook, ale třeba PPC kampaně, tvorbu a správu webů, fotoprodukci, videoprodukci. Je příjemné vidět, že firmy už o onlinu nepřemýšlejí jen jako o kanálu vhodném pro tvrdý výkon a o sociálních sítích jako o něčem, co funguje organicky,“ podotkl Křenek.

Martina Kalusová

Martina Kalusová

Petra Kellerová

Petra Kellerová

Adison zároveň rozšiřuje své řady. Přicházejí Martina Kalusová, která nastoupila na pozici junior account manager, a Petra Kellerová, specialistka na sociální sítě a online komunikaci. Kalusová dřív působila na asistentské pozici v PR agentuře Artspeak, kde se zaměřovala na komunikaci v oblasti módy a parfumerií, a ve Philipsu jako beauty ambassador. V Adisonu se zapojí do práce pro klienty Foreo, Alfa Human Service nebo Up Česká republika. Kellerová donedávna pracovala pro prodejce oblečení Freshlabels, kde měla kompletně na starosti sociální sítě. Ještě předtím v agentuře H1.cz konzultovala SEO a komunikační strategie pro sociální média. V agentuře se bude starat o klienty Hervis Sports, Osobní vinotéka, Sektival či Tiskelník.