Agentura Adison hlásí dva nové klienty. Od června pomáhá se správou twitterového účtu Asociaci inovativního farmaceutického průmyslu (AIFP). V posledních měsících se také podílela na medializaci nezávislého filmu Poslouchej.
„V rámci nového projektu Inovace pro život, který mapuje konkrétní přínosy inovativních léčiv pro pacienty, lékaře i zdravotní a sociální systém, se asociace plánuje víc věnovat komunikaci v online prostředí. Obrátili jsme se proto na několik agentur, ale návrh Adisonu a jeho reference pro tuto oblast nás oslovily nejvíc,“ říká Markéta Kolanová, PR manažerka AIFP.
Vyhledávání příležitostí pro komunikaci na Twitteru má pro asociaci jako account manager na starosti Jitka Cilečková, která má se svým týmem zkušenosti například s prací pro Onko unii. Supervizí je Hana Křenková: „Sílu českého Twitteru mnoho firem opomíjí, bohužel si neuvědomují, že pro novináře se jedná o jeden z nejdůležitějších zdrojů informací. Zároveň je to místo, kde se odehrávají odborné diskuze a je zde prostor pro otevírání a komentování aktuálních témat.“
České road movie Poslouchej je nezávislý snímek, který netradiční formou mapuje vztah dvou mladých lidí. V hlavních rolích vystupují Kristýna Podzimková a Aleš Bílík. Režírovali David Laňka a Martin Müller. Hudbu k němu napsal švédský skladatel Sven Mikkelsen. Nouzový stav kvůli pandemii koronaviru snímek ovlivnil jen málo – nedočkal se slavnostní premiéry, ale byl jeden z prvních českých filmů, který zamířil do znovuotevřených kin. Propagaci za agenturu řídí account manager Monika Lukešová.