Adison pracuje pro logistického operátora WeDo

Nová přepravní služba letos představí svou značku, napřesrok pak další služby a novinky.

Vizuální identita WeDo je prací agentury Yinachi

Tvorbu identity WeDo mělo na starosti kreativní studio Yinachi. Značka se skládá z části We vyjadřující snahu týmu, který v tom jede společně, a Do odkazující na úsilí o dobrý výsledek, tedy doručení v termínu a způsobem, který zákazníkovi nejvíc vyhovuje. Foto: WeDo

Nová značka logistického operátora WeDo, která vznikla na základě spojení firem In Time a Uloženka, spolupracuje na PR komunikaci s agenturou Adison. Jejím úkolem jsou v rámci spuštění značky vztahy s médii, sociální sítě Facebook a LinkedIn a kampaně PPC. Cílem aktivit je do konce roku především představit novou značku a její vizi a hodnoty. Další komunikace se v příštím roce zaměří na konkrétní služby a novinky. K tomu studio Yinachi vytvořilo novou vizuální identitu.

Vizuální identita WeDo je prací agentury Yinachi

Vizuální identita WeDo je prací agentury Yinachi

WeDo řídí Daniel Mareš a marketingovou manažerkou je Leona Kotlasová. Akcionáři firmy jsou PPF Petra Kellnera (40 %), EC Investments Daniela Křetínského, Patrika Tkáče a Romana Korbačky (40 %) a Rockaway Jakuba Havrlanta (20 %).