Nová značka logistického operátora WeDo, která vznikla na základě spojení firem In Time a Uloženka, spolupracuje na PR komunikaci s agenturou Adison. Jejím úkolem jsou v rámci spuštění značky vztahy s médii, sociální sítě Facebook a LinkedIn a kampaně PPC. Cílem aktivit je do konce roku především představit novou značku a její vizi a hodnoty. Další komunikace se v příštím roce zaměří na konkrétní služby a novinky. K tomu studio Yinachi vytvořilo novou vizuální identitu.

Vizuální identita WeDo je prací agentury Yinachi
WeDo řídí Daniel Mareš a marketingovou manažerkou je Leona Kotlasová. Akcionáři firmy jsou PPF Petra Kellnera (40 %), EC Investments Daniela Křetínského, Patrika Tkáče a Romana Korbačky (40 %) a Rockaway Jakuba Havrlanta (20 %).

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
