Komunikační agentura Adison začala přes léto spolupracovat s Pražskou energetikou, na starost dostal kompletní správu jejího facebookového profilu. Po vyhraném výběrovém řízení se největšímu dodavateli energií v Praze stará o plánování a tvorbu obsahu, správu reklam, podporu kampaní a community management. Hlavním cílem aktivit na síti je podpora značky a její znalosti. Zakázku manažersky řídí Lucie Bergerová, za obsah, reklamy i community management odpovídá Tereza Sibřinová společně s Nikolou Režňákovou.
„Abychom efektivně naplňovali brandingové cíle, pracujeme s výraznými profilačními tématy, jako je například elektromobilita. Obsahově ale reagujeme i na situaci na trhu s energiemi. Oproti dřívějšku se výrazně navýšily reklamní rozpočty – aby byla PRE opravdu vidět,“ popisuje agenturní creative strategist Jakub Křenek.
Agentura se v posledních měsících rozrostla o tři nové tváře. Celkově má tým kolem patnácti lidí.
Michaela Čentešová nastoupila jako senior PR executive a zapojila se do práce pro Palírnu U Zeleného stromu nebo skupinu Labs1503. Několik let pracovala jako redaktorka i šéfredaktorka lifestylových médií i jako PR manažerka agentury Inhubo.
Pavla Hajpišlová v agentuře působí jako PR executive a věnuje se klientům Ikea či Tesco. Zkušenosti sbírala hlavně v segmentu sportovního PR, podílela se mimo jiné na komunikačních aktivitách kolem Zlaté tretry nebo mistrovství světa v parahokeji a od roku 2021 byla PR manažerkou Českého krasobruslařského svazu.
Aneta Topičová přišla do Adisonu na nově vytvořenou pozici people & culture. Stala se tak pravou rukou ředitelů Hany Křenkové a Tomáše Fridricha v záležitostech týkajících se týmu, jeho spokojenosti, rozvoje nebo náboru. Za sebou má praxi v korporacích i startupové personální agentuře. Pomáhat bude i jako konzultantka u klientských kampaní zaměřených na employer branding či interní komunikaci.
Adison se zaměřuje na integrovanou PR komunikaci a klade důraz na její strategické a kreativní uchopení. Mezi její klienty patří Ikea, Tesco, WeDo, Palírna U Zeleného stromu, Asociace českých stavebních spořitelen, Takeda, Labs1503, Pražská energetika nebo Reckitt Benckiser. Za rok 2021 přesáhl obrat agentury 22 milionů Kč.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Economia představuje webový Centrum Výběr
