Komunikační agentura Adison začala přes léto spolupracovat s Pražskou energetikou, na starost dostal kompletní správu jejího facebookového profilu. Po vyhraném výběrovém řízení se největšímu dodavateli energií v Praze stará o plánování a tvorbu obsahu, správu reklam, podporu kampaní a community management. Hlavním cílem aktivit na síti je podpora značky a její znalosti. Zakázku manažersky řídí Lucie Bergerová, za obsah, reklamy i community management odpovídá Tereza Sibřinová společně s Nikolou Režňákovou.
„Abychom efektivně naplňovali brandingové cíle, pracujeme s výraznými profilačními tématy, jako je například elektromobilita. Obsahově ale reagujeme i na situaci na trhu s energiemi. Oproti dřívějšku se výrazně navýšily reklamní rozpočty – aby byla PRE opravdu vidět,“ popisuje agenturní creative strategist Jakub Křenek.
Agentura se v posledních měsících rozrostla o tři nové tváře. Celkově má tým kolem patnácti lidí.
Michaela Čentešová nastoupila jako senior PR executive a zapojila se do práce pro Palírnu U Zeleného stromu nebo skupinu Labs1503. Několik let pracovala jako redaktorka i šéfredaktorka lifestylových médií i jako PR manažerka agentury Inhubo.
Pavla Hajpišlová v agentuře působí jako PR executive a věnuje se klientům Ikea či Tesco. Zkušenosti sbírala hlavně v segmentu sportovního PR, podílela se mimo jiné na komunikačních aktivitách kolem Zlaté tretry nebo mistrovství světa v parahokeji a od roku 2021 byla PR manažerkou Českého krasobruslařského svazu.
Aneta Topičová přišla do Adisonu na nově vytvořenou pozici people & culture. Stala se tak pravou rukou ředitelů Hany Křenkové a Tomáše Fridricha v záležitostech týkajících se týmu, jeho spokojenosti, rozvoje nebo náboru. Za sebou má praxi v korporacích i startupové personální agentuře. Pomáhat bude i jako konzultantka u klientských kampaní zaměřených na employer branding či interní komunikaci.
Adison se zaměřuje na integrovanou PR komunikaci a klade důraz na její strategické a kreativní uchopení. Mezi její klienty patří Ikea, Tesco, WeDo, Palírna U Zeleného stromu, Asociace českých stavebních spořitelen, Takeda, Labs1503, Pražská energetika nebo Reckitt Benckiser. Za rok 2021 přesáhl obrat agentury 22 milionů Kč.