Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Adison se dělí do čtyř týmů, rozvíjí lifestylové PR

Agentura Adison, která se věnuje integrované komunikaci v oblasti PR a v digitálních kanálech, zahajuje letošní sezónu se čtyřmi interními týmy rozdělenými podle specializací. Tým pro komunikaci B2C vede Hana Křenková, tým pro lifestylovou komunikaci a produktové PR nově příchozí Daniela Pokorná, tým korporátní a B2B komunikace Tomáš Fridrich a digitální a social media tým Jakub Křenek. První tři týmy se soustředí primárně na integrovanou PR komunikaci a media relations podle své specializace. U jednotlivých klientů je doplňuje digitální a social media tým.

„V minulém roce u nás probíhalo několik změn, nabrali jsme řadu zkušeností i klientů a získali několik ocenění. Rozvoj agentury nyní promítáme ve vnitřní reorganizaci, abychom se mohli dál rozvíjet, posilovat jednotlivé specializace a reagovat na potřeby klientů i lidí v týmu,“ popisuje ředitel agentury Fridrich.

„Letos zároveň pokládáme základy týmu zaměřeného na kreativu a produkci. Moderní PR nekončí u práce s textem, klíčové je předat sdělení pomocí víc formátů. Proto vedle grafičky Patricie Šimončičové a Přemka Adamce, vítěze soutěže mladých kreativců Young Lions, budeme doplňovat tým o další specialisty,“ doplňuje Křenek, šéf digitálního týmu, pod nímž funguje i kreativa.

Daniela Pokorná

Daniela Pokorná

Zmíněná Daniela Pokorná se do agentury vrací po čtyřech letech. Kromě vedení jednoho ze čtyř týmu bude dál pracovat pro klienta Nike a distributora luxusních kosmetických značek Dellux. „Za poslední roky se vybudovala silnou expertizu v oblasti komunikace značek z lifestyle, beauty a sportovního segmentu,“ dodává Alžběta Fridrichová, spolumajitelka agentury.

Pod vedením Tomáše Fridricha zůstává tým pro korporátní a B2B komunikaci, který v současnosti pracuje například pro klienty Dag, Experis nebo Asociaci českých stavebních spořitelen. Loni do týmu nastoupil Vojtěch Rod jako junior account manager a začátkem letoška Monika Lukešová coby account manager. Rod v minulosti pracoval pro klienty z oblasti finančního sektoru. Lukešová byla ekonomická novinářka, například v iDnes.cz.

Monika Lukešová

Monika Lukešová

Vojtěch Rod

Vojtěch Rod

Tým Hany Křenkové, která se na částečný úvazek vrací z rodičovské, se soustředí na klienty z oblasti B2C, primárně z retailu, gastra a hobby, a kombinuje korporátní, strategické i lifestyle PR. Tento tým loni doplnila Anna Buhrová jako senior PR executive se zkušenostmi z automotive, retailu a FMCG segmentu.

Anna Buhrová

Anna Buhrová

„Jednotlivé týmy se mezi sebou propojují podle konkrétních potřeb a požadavků klientů, aby každému dokázaly dodat nejlepší možné řešení. Ve velké části případů se tak na komunikaci jednoho klienta podílí víc týmů,“ přibližuje Tomáš Fridrich. „Cílem nové struktury je prohlubovat jednotlivé specializace. A proto menší týmy se zkušeným lídrem dávají smysl,“ uzavírá Alžběta Fridrichová.