Komunikační agenturu Adison si v průběhu jara ke spolupráci nově vybraly společnosti Tesco, Boehringer Ingelheim a Botanická zahrada hlavního města Prahy. Agentura bude pro nové klienty zajišťovat služby v oblasti kreativní integrované PR komunikace, správy sociálních sítí a komunikaci s influencery. Agentura posílila také interní tým.
„V posledním půl roce jsme uspěli hned v několika výběrových řízeních významných firem, které ocenily především náš přístup a integrovaný pohled na PR komunikaci,“ komentuje nově uzavřená partnerství ředitel agentury Tomáš Fridrich.
Původem britské společnosti Tesco bude agentura pomáhat s PR komunikací směrem k široké veřejnosti, ale i zaměstnancům a dalším stakeholderům. Mimo jiné se zaměří na téma udržitelnosti, které pro společnost patří mezi nejdůležitější. „Věříme, že díky této spolupráci bude naše komunikace víc viditelná a zapamatovatelná,“ říká Ján Kondáš, ředitel komunikace Tesco v Česku.
Pro farmaceutickou firmu Boehringer Ingelheim bude Adison zajišťovat korporátní komunikaci s cílem zvyšovat znalost společnosti, jež ve svém oboru globálně patří do top 20. Agentura se má podílet i na integrovaných komunikačních aktivitách jednotlivých terapeutických oblastí.
Pražská Botanická zahrada teď spouští kampaň na podporu návštěvnosti po lockdownu a Adison si přizvala na pomoc se správou sociálních sítí, řízení reklamních aktivit na nich a také spolupráci s influencery.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
