Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Reklamní trh stoupl v lednu o pětinu

Rok 2016 začala televize meziročním nárůstem o pětinu, rádio dokonce o třetinu, ukazuje monitoring ceníkových hodnot reklamy od Nielsen Admosphere.

První měsíc roku 2016 přinesl všem sledovaným mediatypům nárůst inzertních příjmů. Jde přitom o ceníkové ceny – ukazují trend, skutečné příjmy z reklamy bývají nižší. Žebříčky nejvíc se propagujících zadavatelů ani kategorií se v lednu oproti loňsku nezměnily. Nejvíc inzeruje opět Mountfield, respektive velcí prodejci potravin, elektroniky a léků pro sezonním chorobám.

Ceníková hodnota reklamního prostoru, leden 2016