
Antonín Rybnikář, business development lead agentury Advisio, a Jitka Merlíková, šéfka marketingu Potten & Pannen - Staněk. V pozadí vizuál z loňské kampaně od agentury Unicorn Army, ke 30 letům firmy na trhu
Agentura Advisio získala do svého portfolia Potten & Pannen - Staněk, obchod s luxusním kuchyňským nádobím a spotřebiči. Od ní dostala na starost kompletní správu výkonnostních kampaní a SEO. Cílem je zlepšit výsledky v oblasti výkonnostního marketingu, potažmo zvýšit celkový obrat firmy a upevnit její místo v e-commerce.
„Našim cílem je kompletní kontrola e-shopu po technické stránce. Chceme se věnovat hlavně aktivitám, které zvýší organickou návštěvnost webu a pomohou tak s performance celého projektu,“ přiblížil Ondřej Smolen, SEO & copy team leader Advisia. Technické stránce webu se bude věnovat i oddělení datové analytiky. „Zaměříme se na úpravu původního měření GA4 i ostatních systémů klienta, včetně jeho dalších projektů jako Gourmet Academy nebo Mujpolar.cz,“ doplnil šéf datového oddělení Jan Malatinský.
Na plnění stanovených cílů v rámci projektu bude dohlížet account manager Adam Novák. Spolupracovat budou kolegové z dalších oddělení: Radek Swaczyna a Gabriela Štrbáňová se budou věnovat PPC, Simona Kovářová se postará o reklamu na sociálních sítích.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
