Digitální marketingová agentura Advisio získala nového klienta, výrobce a prodejce punčochového zboží Elite. Zajistí pro něj široké spektrum služeb včetně přípravy marketingové strategie, PPC reklamy, SEO, reklamy a obsahu na sociálních sítích nebo viditelnosti v online srovnávačích zboží.
Agentura se zaměří také na změny v e-shopu Elite, kde klient usiluje i o intenzivnější oslovení mladší cílové skupiny ve věku 18 až 45 let. Součástí bude i nová vizuální podoba e-shopu, kde Elite prodává široké spektrum dámských punčoch a dalšího punčochového zboží.
Nová marketingová strategie se zaměří na kombinaci výkonnostního marketingu a podpory značky. Její nedílnou součástí budou i doporučení ohledně obsahu komunikace na Facebooku a Instagramu, SEO linkbuilding, obsahové SEO a technické SEO. V rámci offline marketingu využije poradenství ohledně podoby zásilek pro klientky nebo ohledně balení produktů prodávaných v kamenných obchodech.
Jako account manager bude mít Elite v agentuře na starosti Aneta Balčiráková společně s týmem specialistů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová
