V redakci jsme rádi za Zlatého Gedeperáka, kterého Médiáři za maily k GDPR udělila Barbora Tite.

Aerolinie mají ruskojazyčný magazín OK Čechija

OK Čechija

OK Čechija

České aerolinie zesílily propagaci na ruskojazyčné země. Na palubách svých letadel směřujících právě do rusky hovořících destinací najdou cestující nový magazín OK Чехия (OK Čechija). Publikaci připravuje vydavatelství C.O.T. Media. To třetím rokem pro aerolinky tvoří korporátní palubní magazín FlyOK, dosud vyšlo sedm čísel. FlyOK bude dál vycházet v anglicko-české verzi, jeho dosavadní ruskojazyčnou mutaci nahradí právě nová publikace OK Čechija. Ta vzniká pod záštitou státní agentury CzechTourism a s distribučním zázemím aerolinií.

Vychází dvakrát do roka na přelomu letní a zimní letové sezony v rozsahu 68 stran. Kromě palub letadel se čtenáři s magazínem setkají na veletrzích cestovního ruchu v Ruské federaci a zemích Společenství nezávislých států. Tituk je také adresně zasílán operátorům nabízejícím pobytové či poznávací zájezdy z ruskojazyčných zemí, tedy společnostem, které sestavují a prodávají Rusům zájezdy do Česka. Autory layoutu jsou Margarita AndersováBogdan Tkaczyk z C.O.T. Media.

“Vznik tištěné novinky umožní přesnější tematické i inzertní zaměření na ruskou klientelu, která je v mnoha ohledech specifická. Mnohem víc cestuje do lázní, za medicínským wellness, do Prahy za luxusními nákupy. Pozitivní odezvu na nový koncept máme právě od poskytovatelů služeb, jejichž podnikání je na pobyt ruskojazyčné klientely v hlavním městě Česka a lázeňských centrech navázáno,” říká Eva Frindtová, jednatelka C.O.T. Media.

“Cestující veřejnost se bude moci seznámit s touto novinkou od března 2018 na našich linkách mezi Prahou a Moskvou, Rostovem na Donu, Petrohradem, Ufou, Samarou, Jekatěrinburgem nebo Kazaní či na přímé lince mezi Karlovými Vary a Moskvou,” přiblížil Ján Tóth, ředitel pro obchod Českých aerolinií.