Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Aetna na novém webu pozicuje sama sebe

Brněnská agentura uvádí novou vlastní prezentaci, s novým claimem Jméno a lidé.

Pavel Doležal

Pavel Doležal

Roman Šťastný

Roman Šťastný

Adam Puchar

Adam Puchar

Michal Pavlík

Michal Pavlík

Kateřina Baláková

Kateřina Baláková

Brněnská strategicko-kreativní agentura Aetna představila nový komunikační příběh vlastní značky. Jeho základem je seriál velkoformátových vizuálů nasnímaných předním českým fashion fotografem Vladimírem Novotným alias Kivou. Každý ze zaměstnanců na nich dělá reklamu na sebe sama. Zároveň představuje důvod, proč by klienti měli spolupracovat právě s ním osobně i Aetnou. Příběh je možné od dneška vidět na novém webu agentury či na prezentačních materiálech firmy, jež si letos připomene 25 let na trhu. 

Agentura vybrala claim Jméno a lidé, který má naznačit na jedné straně víru v dlouhodobé a koncepční budování značek, na druhé straně ve schopnosti a know-how vlastního týmu. „Hlásí se k nám lidé, kteří jsou mladší než Aetna. To mi přišlo jako zajímavý impuls k zamyšlení, proč je právě naše agentura tak dlouho životaschopná, má věrné klienty a generuje stabilní hospodářské výsledky. Uvědomil jsem si, že za tím nestojí žádné stroje, techniky, metody, globální síťové zázemí. Jen dobré jméno agentury, které léta poctivě budujeme. A lidé, kteří svým know-how, schopnostmi a vlastní kreativitou dokážou udržet klienty a získávat nové zakázky,“ říká majitel agentury Pavel Doležal, jenž agenturu zakládal v roce 1992.

Společně s novou firemní filozofií se Aetna chce také stále víc vymezovat jako agentura, jež se specializuje primárně na přípravu kreativních konceptů a dlouhodobých komunikačních strategií. „Chceme být čitelní a transparentní. Klient, který k nám přichází s dílčím úkolem - redesignem webu, čistě výkonnostní online kampaní, krátkodobou promoakcí nebo výrobou paletového hnízda – u nás bude vždy na druhém místě. Přednost budou dostávat ti, kde se dostaneme přímo ke klíčovým lidem, strategickému směřování společnosti a byznys výzvám,“ doplňuje Pavel Doležal.  

Agentura Aetna se sídlem u brněnského výstaviště dosáhla loni obratu 91 milionu Kč (skoro ze třetiny přitom ve vlastních výkonech) a s třicítkou zaměstnanců patří mezi největší agentury mimo Prahu. Mezi její nejvýznamnější klienty patří Autocont, AT Computers, HPE, Pivovary Staropramen, Continental Barum, Tech Data Distribution, Xella, Amazon, Kaspersky Lab, MMD Czech Republic, Město Brno nebo Obchodní centrum Nový Smíchov.