Pondělní vydání show Agáta Jaromíra Soukupa, v níž její protagonisté Agáta Hanychová a Jaromír Soukup hovoří o svém vztahu či vaří, přitáhlo zatím nejvíce diváků od 5. září, kdy pořad startoval. Oznámila to televize Barrandov. Pondělní díl měl průměrnou sledovanost 60.000 v obecné cílové skupině diváků od 15 let. Zásah pořadu byl 137.000 diváků. „Mezi divačkami převažovaly mladší ženy. Celkově pořad od prvního zářijového nasazení zasáhl v televizi 680.000 diváků,“ uvádí Barrandov s tím, že díky této show se stanici daří oslovovat nové cílové skupiny.
Srovnatelnou a ještě vyšší pozornost pořad budí na videowebu YouTube, na kanálu Barrandova jeho jednotlivé epizody zatím nasbíraly od 33.000 do 92.000 zhlédnutí. Do dalších vydání své show plánují Soukup a Hanychová zvát také hosty, začali zápasníkem Karlem Vémolou a jeho chotí Lelou.

Debata v show Agáta Jaromíra Soukupa. Foto: TV Barrandov

Vaření v show Agáta Jaromíra Soukupa. Foto: TV Barrandov

Odpovědi na divácké dotazy v show Agáta Jaromíra Soukupa. Foto: TV Barrandov

Výběr z tisku v show Agáta Jaromíra Soukupa. Foto: TV Barrandov
„S Agátou nás baví sledovat, jakou pozornost jsme dokázali přitáhnout, a jsem rád, že diváky baví i koncept našeho pořadu,“ uvedl Soukup, generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media. „Pořad Agáta Jaromíra Soukupa je hlavní novinkou našeho programového schématu, další novinky však máme v plánu přidávat v průběhu podzimu,“ doplnil ředitel a moderátor v jedné osobě.
Půjde o další díly z cyklu Skandály slavných a Příběhy velkých lásek či vzpomínkové pásmo Jiřího Zmožka. „Chystá se i návrat tradičních formátů v nové podobě, vylepšení politických debat a nasazení premiérových zahraničních filmů a seriálů,“ avizuje televize Jaromíra Soukupa.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
