Agentura Adison si k 10 letům dala novou identitu

Komunikační firma Fridrichových rovněž buduje studio na foto, video a audio pro klienty.

Vedení agentury Adison: spolumajitelé Alžběta a Tomáš Fridrichovi (na sedačce), Hana Křenková a Jakub Křenek. Foto: Milan Mošna

Vedení agentury Adison: spolumajitelé Alžběta a Tomáš Fridrichovi (na sedačce), Hana Křenková a Jakub Křenek. Foto: Milan Mošna

Komunikační agentura Adison uvádí k letošnímu desátému výročí svého fungování novou vizuální identitu včetně nového loga, webu a podtitulu People talking to people. „Žárovku jako symbol kreativity a chytrých nápadů jsme v logu měli od samého počátku. Také jsme ale vždy silně zastávali strategický a integrovaný přístup ke komunikaci. Značku Adison proto nyní přizpůsobujeme tomu, jak dobrá komunikace ve 21. století vypadá: je organicky se vyvíjející, nápaditá a lidská,“ popisuje spolumajitelka agentury Alžběta Fridrichová. „Agentura stojí na třech pilířích: důrazu na lidi, kreativitě a rozvoji. Nová identita Adisonu to reflektuje,“ doplňuje Tomáš Fridrich, druhý ze spolumajitelů.

Logo i vizuální identita jsou výsledkem společné práce interního týmu pod vedením Jakuba Křenka a grafického designéra Vladimíra Kotouzy. Ten stojí i za vizuály oslav 15 let Česka v EU, značek Pivovar Agent či Sue Ryder.

Nové logo agentury Adison

Nové logo Adisonu. „Logo i grafický styl mají za cíl evokovat dynamiku, vztah, organičnost a prolínání. Navazují tak nejen na pilíře značky, ale i současný vývoj světa marketingové komunikace,“ uvedla agentura

Nový vizuál agentury Adison

Nový vizuál agentury Adison

Agentura rovněž buduje studio pro produkci foto, video a audio. Chce totiž rozvíjet práci s obsahovými formáty a udělat tak pro klienty tvorbu obsahu pro komunikaci dostupnější.

Adison, vlastněný i vedený Alžbětou a Tomášem Fridrichovými. na českém trhu působí od roku 2012. V loňském roce 2021, kdy získala nové klienty jako Ikea, Tesco, Boehringer Ingelheim nebo Xella, přesáhl obrat agentury 22 milionů Kč. Firma klade důraz na integrovanou PR komunikaci a zdůrazňuje, že je důležité ji uchopit strategicky a kreativně. K dalším klientům Adisonu patří WeDoPalírna U Zeleného stromu, Pivovar Litovel, Asociace českých stavebních spořitelen, iRobot nebo Reckitt Benckiser. Tým se loni rozšířil o Martinu Ballovou, Marii Cicvárek Fléglovou nebo Tomáše Kofroně. K nynější patnáctce lidí v agentuře mají přibýt další.