
Majitelem agentury je Tomáš Staněk. Foto: Allmedia4u
Pražská agentura Allmedia4u, zaměřená na PR a digitální marketing, vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila vizuální identitu, včetně loga a webu. Rebrandingem se chce víc přiblížit současným trendům.

Nové logo agentury
„Nový název a grafická identita lépe odpovídají charakteru agentury, stejně jako lidé, kteří ji tvoří. Pojem insight je všem v marketingu známý, ale ne všichni s ním umí správně pracovat. V Insighters, nehledě na disciplínu, dokážeme pochopit naše klienty, jejich potřeby, najít nový úhel pohledu. Dokážeme uvažovat v širším kontextu a s jasným cílem. To vše s ohledem na nejnovější trendy komunikace,“ vyložil majitel a zakladatel agentury Tomáš Staněk.
Loni se jeho firma rozrostla o 12 nových pracovníků a zřídila regionální zastoupení v podobě Allmedia4u Morava, pod vedením Ondřeje Hubatky. V roce 2019 utržila téměř 22 milionů Kč, loni zvýšila obrat skoro o 50 %. Také se stala členem mezinárodní sítě komunikačních agentur GCPR Network.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
