Agentura B2B Group se mění na Performics

Skupina Publicis One pohlcuje tým výkonnostního marketingu koupený před dvěma lety.

Agenturu B2B Group založil Tomáš Potěšil (vpravo). Vlevo Tomáš Varga z vedení Publicisu

Agenturu B2B Group založil Tomáš Potěšil (vpravo). Vlevo Tomáš Varga z vedení Publicisu

Komunikační skupina Publicis One dál upravuje své agenturní portfolio. B2B Group, značka agentury, kterou Publicis předloni koupil, mizí, její tým od letošního 1. září působí pod názvem Performics, tedy pod názvem divize Publicisu, s níž se koupená agentura zprvu spojila pod názvem Performics B2B Group. „Jde o formální změnu názvu společnosti, která neovlivňuje smluvní podmínky spolupráce s klienty,“ uvádí Publicis.

Aktuální logo agentury Performics

Aktuální logo agentury Performics

Agentura B2B Group vznikla v Česku v roce 2006, v roce 2008 založila svou slovenskou pobočku. Publicis svou divizi Performics přivedl do Česka v roce 2012. V roce 2016, jak řečeno, koupil B2B Group a obě agentury spojil jak v Česku, tak na Slovensku.

Performics i B2B Group se vždy orientovaly na výkonnostní marketing v digitálním prostředí. „Po dvou letech [od akvizice skupinou Publicis - pozn. red.] nastal ten správný čas, kdy jsme se rozhodli pro kompletní rebranding a z B2B Group přecházíme na globální brand Performics,“ říká Tomáš Potěšil, zakladatel B2B Group.

Managing directorem Performics pro Česko i Slovensko je Ladislav Suško. „Chceme využít naše dlouholeté zkušenosti z oblasti výkonnostního marketingu a spojit je se zkušenostmi s prací pro globální značky. Proto další využití těchto zkušeností vidíme právě na poli programatické reklamy,“ plánuje. V Česku tým dělá pro klienty jako O2, Notino, Raiffeisenbank, Nay či Mobelix.