Agentura Better vyhrála tendr značky Stihl

Agentura vyhrála tendr loni na podzim, zajistí veškeré marketingové aktivity značky.

Better pro Stihl

Better pro Stihl

O komunikaci tuzemského zastoupení německého výrobce motorových pil a další zahradní techniky Stihl se od ledna stará agentura Better. Zajišťuje kompletní marketingovou komunikaci značky - od online kampaní, sociálních sítí nebo televizních a rozhlasových reklam až po print, polepy aut a další offline komunikaci. Cílem spolupráce je posílit známost značky a zefektivnit růst především v segmentu zahradní techniky.

Better vyhrál tendr loni na podzim. Německá značka Stihl, známá především svými oranžovými pilami, otestovala agentury kreativně i z hlediska strategie mediálního plánování – úkolem byla kompletní příprava jarní kampaně. Better představil hravý kreativní koncept a propracovanou mediální strategii nejen pro online, ale také pro offline prostředí.

„Vytvořili jsme kreativní koncept, který splnil klientovo zadání a zároveň umožňuje svobodně pracovat s globálními korporátními podklady s ohledem na specifika komunikace na českém trhu. Naší výhodou je zkušený seniorní tým, který dokáže vycházet z daného vizuálního stylu a zároveň s ním pracovat kreativně,“ uvedl creative director agentury Better Stanislav Bílek.