
Better pro Stihl
O komunikaci tuzemského zastoupení německého výrobce motorových pil a další zahradní techniky Stihl se od ledna stará agentura Better. Zajišťuje kompletní marketingovou komunikaci značky - od online kampaní, sociálních sítí nebo televizních a rozhlasových reklam až po print, polepy aut a další offline komunikaci. Cílem spolupráce je posílit známost značky a zefektivnit růst především v segmentu zahradní techniky.
Better vyhrál tendr loni na podzim. Německá značka Stihl, známá především svými oranžovými pilami, otestovala agentury kreativně i z hlediska strategie mediálního plánování – úkolem byla kompletní příprava jarní kampaně. Better představil hravý kreativní koncept a propracovanou mediální strategii nejen pro online, ale také pro offline prostředí.
„Vytvořili jsme kreativní koncept, který splnil klientovo zadání a zároveň umožňuje svobodně pracovat s globálními korporátními podklady s ohledem na specifika komunikace na českém trhu. Naší výhodou je zkušený seniorní tým, který dokáže vycházet z daného vizuálního stylu a zároveň s ním pracovat kreativně,“ uvedl creative director agentury Better Stanislav Bílek.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz
