V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Agentura Bison & Rose zakládá digitální sekci My.cz, povedou ji Eduard Piňos a Pavel Prouza

Nově založená komunikační agentura My.cz, patřící do skupiny Bison & Rose, hodlá klientům pomáhat začlenit komunikaci v elektronických médiích a sociálních sítích do běžné korporátní strategie a propojit je s klasickým PR.

Hlavními postavami digitální agentury jsou Eduard Piňos a Pavel Prouza.

Nabízejí cross-mediální kampaně, přípravu původního obsahu či monitoring a analýzu online diskusí a sociálních médií. Chtějí též těžit z partnerství s globální sítí Burson-Marsteller, kde budou fungovat v pracovní skupině odborníků na digitální PR.

Eduard Piňos vybudoval komunikační strategii Telefóniky Czech Republic v oblasti sociálních sítí. Pracoval též Zkušenosti v oboru získal také v irské pobočce Googlu.

Pavel Prouza je spoluzakladatelem informačního webu Tyinternety.cz, zkušenosti se sociálními médii sbíral mimo jiné v agentuře Brandz Friendz.