Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Agentura Boost je součástí uskupení Kotelna 55

Jakub Lorenc se i se svou novou digitální agenturou přesunul zpátky do Karlína.

Jakub Lorenc a Jakub Dlouhý

Jakub Lorenc (vlevo) a Jakub Dlouhý

Digitální agentura Boost Jakuba Lorence je od dubna součástí agenturního uskupení Kotelna 55, do něhož patří Concept One, Mr. Jones a další agentury. Lorenc se tak se svou firmou po roce vrací do Karlína. Loni odtamtud odcházel, když opustil digitální agenturu Peppermint a založil si vlastní. S tou sídlil na Letné, na adrese Františka Křížka 1. Teď je doma v karlínské Pernerově 55.

„Hledali jsme dlouhodobého parťáka, který by nám pomohl se správou sociálních sítí, kampaněmi, tvorbou obsahu a digitálních strategií pro naše klienty. Spolupráce s Boostem vždy skvěle fungovala, proto jsme se je rozhodli přizvat k užší spolupráci,“ vysvětluje Jakub Dlouhý, co-managing Partner Kotelny 55.

„S Kotelnou 55 a Kubou Dlouhým jsme úspěšně spolupracovali dlouhodobě, poprvé ještě za dob mého působení v Peppermintu. Když jsem před necelým rokem založil Boost, dohodli jsme se na spolupráci pro několik klientů, jako je třeba Premium Outlet Prague Airport a další projekty investiční skupiny Kaprain,“ říká Jakub Lorenc. Pracuje tak na klientech, k nimž by se jinak složitě dostával přes tendry. Mezi společné projekty kromě těch od Kaprainu patří také platforma We Love Cycling automobilky Škoda, práce pro Bohemia Chips či Radegast.

Vlastnická struktura Boostu se spojením nemění, Lorenc je dál jediným vlastníkem firmy. Začínal s pěti externisty, dnes Médiáři řekl, že od února do dubna rozšiřoval tým kvůli tomu, že přibylo klientů - čtyři lidi má dnes interně, čtyři externě.