Digitální kreativní agentura Brainz rozšiřuje svůj tým o šest nových mužů. Do klientského oddělení přichází Lukáš Vacík, který pracoval sedm let v Sherwood Media jako key account manager a poté víc než dva roky v kurýrní službě Teahouse Transport jako provozní ředitel. V Brainz pečuje o Škodu, Fortunu, Ikeu a Makro.
Jakub Dibala posílí vývojářskou část jako backend developer. Přichází z Wedosu, kde pracoval šest let jako programátor a IT technik a podílel se třeba na projektu Otesánek.eu.
Frontendu se ujmou Filip Novotný, který pracoval jako programátor pro celosvětovou advokátní síť PwC a od roku 2013 pracuje jako freelancer, a Vladislav Tishchenko, který přichází z digitální agentury Prague Best.
Kreativní oddělení doplní designéři Jaroslav Novotný z Kaspen/Jung von Matt, který má zkušenosti ze Seznamu, Preciosy a La Gallery Novesta, a Martin Palička, jenž se poslední tři roky pohyboval jako freelancer a má zkušenosti ze slovenské společnosti Hesta.