Agentura Bubble Lukáše Kořínka spustila nástroj PostHeads pro správu firemních účtů na sociálních sítích. Systém funguje v rámci webového prohlížeče a umožňuje na jednom místě organizovat podklady grafické, textové a audiovizuální, jejich zpracování i publikování na Facebooku - Twitter, Pinterest a další mají ještě přibýt. Součástí bude i reporting dat.
Nový systém slibuje centralizací odstranit zdlouhavé a nepřehledné konverzace prostřednictvím e-mailu. Správcům obsahu na sociálních sítí nabídne také kalendáře výročí a přehled dat a událostí, jako podnět či podklad k vlastní příspěvkům. Kořínek tvrdí, že nový systém umožní až zdvojnásobit zásah komunikací stránek na Facebooku.
Do testovacího provozu PostHeads se zapojily firmy Pernod Ricard, Škoda Auto, Karlovarské mineralní vody či reklamní agentura WMC/Grey.