Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Agentura C&B koupila analytickou Hi-lights

Komunikační agentura si akvizicí zajistila tým pro mediální analýzy a informační servis.

Stěžejní akci organizovanou agenturou C&B je výroční Ples v Opeře. Foto: C&B

Stěžejní akci organizovanou agenturou C&B je výroční Ples v Opeře. Foto: C&B

Komunikační agentura C&B Group Tomáše Jirsy koupila analytickou firmu Hi-lights Adama Dvořáka. Rozšířila tak svou nabídku o analýzy informací z mediálních zdrojů, sociálních sítí i ostatních kanálů. Ty Hi-lights poskytuje, klade přitom důraz na grafické znázornění. Obě firmy spolupracovaly už dřív, Hi-lights pro C&B analyzovala publicitu několika ročníků Plesu v Opeře, jenž patří ke stěžejním akcím organizovaným C&B.

Pražská C&B se od roku 2009 zaměřuje na služby v oblastech PR, eventů a designu. Kromě Plesu v Opeře organizovala Společenský večer Prahy 6 či Dům České televize na filmovém festivalu Karlovy Vary. Jejími klienty jsou i Nadace Terezy Maxové, HB Reavis, Dopravní podnik, VZP či Metrostav.

Dvořákova Hi-lights vznikla v roce 2011 s cílem nabízet mediálně-analytické služby klientům ze soukromé i veřejné sféry, kvůli tomu zaměstnává odborníky z médií, ekonomie a politologie. Daří se jí, loni vykázala tržby 2,4 milionu Kč oproti 1,7 milionu rok předtím, zisk činil přes 120.000 Kč.