Komunikační agentura C&B Group Tomáše Jirsy koupila analytickou firmu Hi-lights Adama Dvořáka. Rozšířila tak svou nabídku o analýzy informací z mediálních zdrojů, sociálních sítí i ostatních kanálů. Ty Hi-lights poskytuje, klade přitom důraz na grafické znázornění. Obě firmy spolupracovaly už dřív, Hi-lights pro C&B analyzovala publicitu několika ročníků Plesu v Opeře, jenž patří ke stěžejním akcím organizovaným C&B.
Pražská C&B se od roku 2009 zaměřuje na služby v oblastech PR, eventů a designu. Kromě Plesu v Opeře organizovala Společenský večer Prahy 6 či Dům České televize na filmovém festivalu Karlovy Vary. Jejími klienty jsou i Nadace Terezy Maxové, HB Reavis, Dopravní podnik, VZP či Metrostav.
Dvořákova Hi-lights vznikla v roce 2011 s cílem nabízet mediálně-analytické služby klientům ze soukromé i veřejné sféry, kvůli tomu zaměstnává odborníky z médií, ekonomie a politologie. Daří se jí, loni vykázala tržby 2,4 milionu Kč oproti 1,7 milionu rok předtím, zisk činil přes 120.000 Kč.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
