Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Agentura Confidence Media zakládá online divizi Confidence Digital

Za digitální divizi outdoorové agentury vystupují Kateřina Studeníková Cimoradská a Jan Procháček.

Agentura Confidence Media, třináct let se zaměřující na venkovní reklamu, zakládá online divizi Confidence Digital. Hodlá provádět komunikační kampaně na internetu, sociálních sítích a mobilních telefonech.

„Stále větší podíl bonitních klientů tráví čas v digitálním světě mezi iPadem, iPhonem, Facebookem a Twitterem, sledují televizní relace, čtou noviny, baví se, nakupují,“ podotkla jednatelka agentury Kateřina Studeníková Cimoradská s tím, že některé klienty už nejde klasickými médii oslovit.

Jan Procháček, ředitel pro technologie společnosti Confidence Digital, uvádí příklad řešení pro konkrétního klienta OREA Hotels: „Cílení na profily návštěvníků webu i na jiných serverech na internetu, zajímavosti o cestování a soutěže na Facebooku, video profily hotelů na YouTube a rychlé informace a kontakty na mobilu.”